هیات محبان الحسین داراب

پایگاه اطلاع رسانی

هیات محبان الحسین داراب

پایگاه اطلاع رسانی

هیات محبان الحسین داراب

بسم رب الحسین

هروله با شور وشین را دوست دارم
من محبان الحسین را دوس دارم
هیات محبان الحسین شهرستان داراب از سال 1379 به دست جوانان عاشورایی مخلص تاسیس شد و تا اکنون زیر سایه حضرت حجت (عج) در مسجد امیرالمونین دریمی این شهرستان مشغول به کار فرهنگی و برگزاری مراسمات مذهبی میباشد.


سانتریفیوژها جمع آوری شد یا نشد!!

سه شنبه, ۱ دی ۱۳۹۴، ۰۲:۳۹ ب.ظ

سانتریفیوژها جمع آوری شد یا نشد!!

 

ماجرای جمع‌آوری سانتریفیوژها در نطنز را اولین بار علی‌اکبر صالحی در گفت‌وگو با خبرگزاری ژاپنی کیودو گفت. صالحی که به ژاپن رفته بود گفت همکاران او کار جمع‌آوری سانتریفیوژها در نطنز را آغاز کرده‌اند!


روزنامه وطن امروز نوشت: صالحی گفت: ما کار مقدماتی که شامل کاهش تعداد سانتریفیوژهاست را آغاز کرده‌ایم. به طور خاص ما در حال کم کردن تعداد سانتریفیوژها از جمله در تاسیسات هسته‌ای نطنز هستیم. این اقدام دولت با واکنش وسیعی مواجه شد و ۲۰ نماینده مجلس نیز با توجه به اینکه این اقدام خلاف شروط نه‌گانه رهبر انقلاب برای اجرای برجام بوده، خواستار توقف آن شدند! در این میان به فاصله یک روز، عباس عراقچی در گفت‌وگوی تلویزیونی منکر جمع‌آوری سانتریفیوژها شد!او گفت: هنوز هیچ سانتریفیوژی جمع‌آوری نشده است! یک روز پس از اظهارات عراقچی، سازمان انرژی اتمی نیز منکر اظهارات رئیس خود شد و مدعی شد سانتریفیوژی جمع نشده است. با این حال اما خبرها حاکی از آغاز عملیات جمع‌آوری بود. البته این موضوع زمانی قطعیت یافت که پیگیری اظهارات اعضای تیم مذاکره‌کننده نشان می‌داد آنها در آستانه اجرای عملیات جمع‌آوری سانتریفیوژها هستند! کما اینکه عباس عراقچی ۲۷ مهرماه گفته بود تا چند روز آینده و با دستور روحانی، اقدام به جمع‌آوری سانتریفیوژها خواهند کرد!

به هر حال در میان اظهارات متناقض دولتی‌ها، دیروز علیرضا زاکانی، نماینده تهران و رئیس کمیسیون ویژه بررسی برجام خبر داد که عملیات جمع‌آوری سانتریفیوژها با تذکر یک مقام عالیرتبه متوقف شده است! علیرضا زاکانی در گفت‌وگو با مهر، با اشاره به آغاز عملیات کاهش تعداد سانتریفیوژها در تاسیسات هسته‌ای و تناقض آن با بند یک فرمان مقام معظم رهبری اظهار داشت: قطعا کاری که شروع کرده‌اند، اقدامی نادرست بوده و تذکر هم گرفته‌اند. وی افزود: در پی این تذکر، کار را متوقف کرده‌اند و حداقل در فردو این روند متوقف شده است. این مورد یعنی تناقض‌گویی‌های دولتی‌ها البته مشتی است از خروارها اظهارات متناقض آنها بویژه از ابتدای مذاکرات هسته‌ای!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۰۱
محب حسین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی