هیات محبان الحسین داراب

پایگاه اطلاع رسانی

هیات محبان الحسین داراب

پایگاه اطلاع رسانی

هیات محبان الحسین داراب

بسم رب الحسین

هروله با شور وشین را دوست دارم
من محبان الحسین را دوس دارم
هیات محبان الحسین شهرستان داراب از سال 1379 به دست جوانان عاشورایی مخلص تاسیس شد و تا اکنون زیر سایه حضرت حجت (عج) در مسجد امیرالمونین دریمی این شهرستان مشغول به کار فرهنگی و برگزاری مراسمات مذهبی میباشد.


مسئول هیئت فاطمیون داراب گفت: در اولین روز از ماه محرم دومین پرچم بزرگ ایران در بلندترین ساختمان شهرستان داراب (سیلو) برافراشته خواهد شد.

به گزارش فردای داراب به نقل از مهر، حجت الاسلام محمد ساجدی نیا ظهرچهارشنبه در حاشیه بازدید از مراحل ساخت این پرچم افزود: این پرچم که مزین به نام حضرت ابا عبداله الحسین علیه الاسلام است در ابعاد ۱۶*۲۶ مترمربع در حال ساخت و طراحی است که با حضور مردم داراب در روز اول ماه محرم در بلندترین نقطه از شهر داراب با همکاری هیئت کوهنوردی و صخره نوردی داراب نصب خواهد شد.

وی همچنین به تلاش یک ماهه جوانان هیئت فاطمیون اشاره کرده و گفت: بیش از ۱۰ نفر از جوانان این هیئت به صورت شبانه روز مشغول طراحی، دوخت و رنگ آمیزی این پرچ بزرگ هستند.


DSC_0533 DSC_0538 DSC_0539 DSC_0544

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۰۷
محب حسین

نظرات  (۲)

یا اباعبد الله الحسین
عالیه هم اینکه با هیاتای دیگه همکاری دارید و مشترک هستید عالیه خیلی خوبه اجرتون با آقا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی